Corona, Zajištění nákladu, Elektrická vozidla, Stav baterie
CORONAVIRUS PRAVIDLA
Vzhledem k současné situaci je nesmírně důležité dodržovat předepsaná pravidla. Je nezbytné dodržovat následující pravidla:
• Dodržovat minimální vzdálenost min. 1,5 m
• Nosit ochrannou masku přes ústa a nos
• Zdržet se podávání ruky
• Pravidelně si mýt ruce po dobu nejméně 30 sekund a pravidelně si dezinfikujte ruce
• Kýchat nebo kašlat do ohbí své paže Masky a dezinfekční prostředky jsou k dispozici v Siezenheimu, nahlaste se prosím na recepci. Nošení ochranné masky přes ústa a nos je předepsané v budovách ve všech našich místech, stejně jako při veškerém kontaktu se zákazníkem. Dodržujte prosím také případná pravidla / předpisy platná v daném místě!
"Nařízení v Mercedes Benz Wörth z 15. října 2020":
Je nezbytně nutné dodržovat předepsané vzdálenosti a nosit ochranu úst a nosu. To platí pro všechny řidiče, kteří vyzvedávají nákladní automobily přepravcem, a zejména také pro skupiny řidičů při vyzvedávání vozidel, která jsou přepravována po vlastní ose. Pokud nebudou dodržovány aktuálně platné předpisy nebo dojde-li k porušení kodexu chování, nebudou vydány žádné přepravní doklady a bude vydán zákaz práce!
ZAJIŠTĚNÍ NÁKLADU
S ohledem na opakovaně chybějící bezpečnostní pásy u nákladů KIT je bezpodmínečně nutné před odjezdem zkontrolovat zajištění nákladu při přebírání v Terstu / Fernetti.
Mějte na paměti:
Jako řidič jste rovněž odpovědný za zajištění nákladu!
V poslední době často chyběla křížová upevnění na různých nákladech KIT. Poté, co kity v TR opustily závod se správným zajištěním (fotodokumentace), při příjezdu tato křížová upevnění chybí.
Jízda bez křížových upevnění není povolena, a kromě toho může vést k vážným nehodám! Je proto důležité zkontrolovat a nahlásit, když chybí pásy - žádný odjezd bez příslušného zajištění nákladu.
Při přebírání a předávání pořizujte snímky!
KONTROLA STAVU BATERIE
Na začátku chladného ročního období se každý rok množí problémy se startováním v důsledku prázdných baterií.
Proto musíme znovu zdůraznit, že při přebírání vozidla je třeba dbát na stav baterií. Znovu a znovu se stává, že řidič je vybaven vozidlem, které bylo předtím nastartováno externě, to znamená, že se přebírá s běžícím motorem.
Zde je obzvláště důležité, ještě před odjetím zkontrolovat stav nabití, proto nechte vozidlo běžet alespoň půl hodiny, poté vozidlo vypněte a alespoň třikrát nastartujte.
Pokud lze vozidlo normálně nastartovat, jsou baterie do té míry opět v pořádku.
Pokud však vozidlo nelze znovu nastartovat, musíme vycházet z toho, že baterie jsou velmi hluboce vybité nebo jsou vůbec vadné, proto je prosím nepřebírejte, způsobilo Vám to jen problémy na přepravní trase.
Mějte na paměti:
Jako řidič pak budete mít problémy na své cestě, u čerpací stanice, během přestávky nebo pokud přenocujete (bez přídavného topení) ve vozidle atd. U některých modelů navíc dochází k elektrickým problémům, pokud je napětí baterie nedostatečné, což zase může vést k chybovým hlášením a podobně.
Důsledkem je, že je nutný servis, což způsobuje další náklady a čas!
ELEKTRICKÁ VOZIDLA MAN
Elektrická vozidla budou stále běžnější, také u užitkových vozidel a autobusů se budou stále více používat elektrická vozidla, my ale nebudeme schopni je všechny v budoucnu přepravit.
Důležité:
Pokud dostanete elektrické vozidlo pro přepravu po ose, v každém případě požádejte o pokyny na vozidle.
Nezapomeňte:
Veškeré práce na elektrickém systému vozidla s vysokou voltáží smí provádět pouze kvalifikovaní odborníci, takže ruce pryč, hrozí zde ohrožení života!
Důležité:
Převážející řidič se v systému HV neztratil, a to ani na pokyn jiné osoby (např. telefonicky servisní technik). Je třeba vždy vycházet z toho, že různé komponenty HV jsou pod napětím, i když je vypnutý elektrický pohon a zapalování.
Dodržujte prosím také pokyny pro užitková vozidla a autobusy MAN v příloze:
Pokyny z přílohy se nám objeví v plném rozlišení po dvojitém kliknutí: